ПроектиМедииКонтактиОперативна програма "ТРАНСПОРТ" 2007-2013

Начало / Управляващ орган / Структура на Управляващия орган

Отдел „Финансово управление”

A+AA-

Функции:

  • Извършва цялостна проверка на приемливостта на исканията за плащане от Бенефициентите по  ОПТ;
  • Осигурява поддържането на действаща техническа и финансова отчетна система за средствата на ЕС по ОПТ и кореспондиращото съфинансиране;
  • Участва в извършването на финансови проверки на място по проектите по ОПТ;
  • Извършва финансов контрол на изпълнението на проектите в съответствие с европейските и национални правила, касаещи ОПТ;
  • Участва в Комитета за наблюдение на ОПТ, работни групи и други;
  • Изготвя и депозира доклади по сертификация и декларации за допустимите разходи, финансови отчети по ОПТ в съответствие с приложимото законодателство;
  • Осъществява управленски проверки за верифициране на разходите, което включва – 100% документална проверка на всички представени от бенефициента документи;
  • Проверява и контролира информацията, подавана от крайните бенефициенти по ОПТ в различните модули на ИСУН;
  • Участва в подготовката на годишните отчети и прогнози на Сертифициращия орган;  
  • Осигурява въвеждане на следните данни в използваната счетоводно-отчетна система . SAP R3 за проследяване на проекти по ОПТ: задължения от и към бенефициентите; верифицирани разходи; одобрени лимити; плащания по десеторазрядни кодове на бенефициентите в СЕБРА; надплатени суми, нередности и отписани лоши вземания;
  • Изготвя отчетите за касово изпълнение по Единна бюджетна класификация по функции и дейности по ОПТ.
  • Изготвя оборотни ведомости за ежемесечно равнение на обороти и салда по счетоводните сметки в счетоводно-отчетни системи /вкл. SAP R3 система за проследяване на проекти/;
  • Извършва счетоводно отразяване на случаите на нередности по проекти по ОПТ, които имат финансово изражение и подава информация на служителя по нередности в Управляващия орган за прихванатите/възстановени суми по нередности;
  • Извършва счетоводно отразяване на случаите на наложени финансови корекции по проекти по ОПТ
  • Поддържа актуална информация в Книгите за длъжниците по ОПТ;
  • Осигурява правилно и навременно въвеждане на счетоводните записи в съответствие с приложимото законодателство и счетоводни стандарти.

YouTube icon Instagram icon google plus icon

Новини

НОВА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА НА ОПТТИ +

13 март 2019

Нова интернет страница на ОПТТИ https://www.eufunds.bg/bg/optti

От началото на 2019 г. актуалната информация за Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" (ОПТТИ) се публикува в под-сайт Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" на Единния информационен портал на европейските структурни и инвестиционни фондове www.eufunds.bg.

В следващия програмен период с европейско финансиране метрото ще свърже центъра с кварталите Левски и Слатина +

19 декември 2018

Днес беше проведена инспекция на две от бъдещите метростанции от Етап I на Линия 3 на метрото в София – метростанция „Бул. „България“ и метростанция „Красно село“, и участъка между тях. Това е първият участък от Етап...

Лот 3.3. на АМ „Струма“ между Кресна и Сандански беше открит предсрочно +

17 декември 2018

Днес официално бе открит Лот 3.3 на АМ „Струма“ между Кресна и Сандански. Участъкът е с обща дължина 23,6 км и е част от проект „Автомагистрала „Струма” – Лот 3.1, Лот 3.3 и тунел Железница“ С...