ПроектиМедииКонтактиОперативна програма "ТРАНСПОРТ" 2007-2013

Начало / ОП „ТРАНСПОРТ И ТРАНСПОРТНА ИНФРАСТРУКТУРА“ 2014-2020 Г. / Индикативна годишна работна програма

Проект на Индикативна годишна работна програма (ИГРП) за 2017 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПТТИ

30 септември 2016 A+AA-
Проект на Индикативна годишна работна програма (ИГРП) за 2017 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПТТИ

На основание чл. 26, ал. 3 от Постановление № 162 на Министерския съвет от 2016 г., Управляващият орган на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020  г. (ОПТТИ) публикува  за коментари проект на Индикативна годишна работна програма (ИГРП) за 2017 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПТТИ.

 Заинтересованите страни имат възможност да изразят становище и да пращат коментари на електронен адрес Programming@mtitc.government.bg  в срок до 20-ти октомври 2016 г

pdf.gifПроект_ИГРП-2017.pdf (429.87 KB)

Новини

Галина Василева: През 2018 г. навлизаме в активна фаза на изпълнение на проектите по ОПТТИ 2014 - 2020 +

15 декември 2017

Следващата година ще бъде ключова за нас, защото настоящата оперативна програма навлиза в активна фаза на изпълнение, а паралелно с това започваме подготовка за следва­щата многогодишна финансова рамка. Това заяви ръководителят на Управляващия...

До края на годината стартира проект за закупуване на мултифункционална техника за драгиране на река Дунав +

5 декември 2017

Заедно с ИА „Проучване и поддържане на река Дунав“ работим по проект за закупуване на нова мултифункционална драгираща техника, който предстои да бъде одобрен на национално ниво до края на годината и да стартират тръжните процедури. Това...

Всички железопътни проекти по ОП „Транспорт“ 2007-2013 г. са завършени и пуснати в експлоатация +

4 декември 2017

Всички железопътни проекти, финансирани със средства от ОП „Транспорт“ 2007-2013 г. са завършени и пуснати в експлоатация. Това стана ясно по време на демонстрационно пътуване с влак на членовете на Комитета за наблюдение на ОП...